La tua salute e la tua sicurezza sono la nostra massima priorità! Ci sforziamo di garantire la salute dei nostri ospiti, così come di tutto il nostro team. Ecco perché abbiamo adottato misure molto serie di pulizia e disinfezione in modo che tu possa sentirti al sicuro e goderti le tue vacanze senza preoccupazioni.
Chiudi
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
LIONEL MROSS LTD, www.leoananda.pl działa na zasadach określonych w
niniejszym Regulaminie.Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz
tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez
LIONEL MROSS LTD, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie
usług drogą elektroniczną.Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z
Usług Elektronicznych LIONEL MROSS LTD zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego
Regulaminu.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja
2014 r.,ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,ustawy Kodeks
cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§
2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie
internetowej www.leoananda.pl należącej do LIONEL MROSS LTD,
prowadzący do serwisu P
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży
ze Sprzedawcą.
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
PRZEDSIĘBIORCA - osoba
fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje
zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
PRODUKT –
dostępna w Sklepie kurs online będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a
Sprzedawcą.
REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający
pod adresem www.leoananda.pl.
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – LIONEL MROSS LTD
UMOWA SPRZEDAŻY –
Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
ZAMÓWIENIE
- oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
CENA
– wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za
Produkt.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
LIONEL MROSS LTD
prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.Produkty oferowane na stronie
www.leoananda.pl są zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.Informacje znajdujące
się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając
Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.Cena Produktu
uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie
składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za
pomocą Formularza Zamówień – 24 godziny na dobę przez cały rok.Warunkiem złożenia Zamówienia poprzez
stronę www przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie
składania Zamówienia.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
Do zawarcia Umowy Sprzedaży,
niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem,
zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego
otrzymanie.Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje
związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie
wiadomości e-mail.Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:potwierdzenie wszystkich istotnych
elementów Zamówienia,formularz odstąpienia od umowy,niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie
do odstąpienia od umowy.Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4
niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.Każda Umowa
Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
§
5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:Płatności za
pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji
Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub
szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
PRODUKTU
Produkty audio/video dostarczane są natychmiast po opłacie zamówienia.
§
7
REKLAMACJA PRODUKTU
Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.Podstawa i zakres
odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z
umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,podstawa i zakres
odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w
ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego
Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w
ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby
działające w jego imieniu jest dłuższy,zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie
odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lubw powyższej wiadomości w formie
pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu
reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane
informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,dla oceny
nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy,
a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,Sprzedawca ustosunkuje się do żądania
Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,w przypadku
reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia
jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem
Sprzedawca odpowiednio:pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do
Klienta,obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do
towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od
otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta
– Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru
lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić
towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Z
zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę
na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14
dni.W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek
zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru
niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca
zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego
upływem.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania
z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu,
chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie
wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W
celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z
Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.Z
zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z
kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że
Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni
od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.Jeżeli Konsument
wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep,
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.Jeżeli
Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem
płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Konsument odstępujący od Umowy
Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do
Sprzedawcy.Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w
wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności - od dnia,
w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w
posiadanie.Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy
Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według
specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.Prawo odstąpienia od
Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą
stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
§ 9
RODZAJ I ZAKRES
USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi
Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz
Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.Usługodawca ma prawo do
zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część
Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 10
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O
ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1
Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na
umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą
złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.Wymagania techniczne niezbędne
do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:komputer (lub urządzenie
mobilne) z dostępem do Internetu,dostęp do poczty elektronicznej,przeglądarka internetowa,włączenie w
przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu
w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw
własności intelektualnej osób trzecich.Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze
stanem faktycznym.Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze
bezprawnym.
§ 11
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG
ELEKTRONICZNYCH
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu
Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu
reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane
informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.Rozpatrzenie
reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu
zgłoszenia.Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany
w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób
§
12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.W
przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce
zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.Wszelkie spory
wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na
drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym
rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby
niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny,
zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą
(Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu
postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.Klient będący Konsumentem ma również prawo do
skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po
zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy
przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich
działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej:
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy
powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego
jest bezpłatne.Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za
pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
La tua salute e la tua sicurezza sono la nostra massima priorità! Ci sforziamo di garantire la salute dei nostri ospiti, così come di tutto il nostro team. Ecco perché abbiamo adottato misure molto serie di pulizia e disinfezione in modo che tu possa sentirti al sicuro e goderti le tue vacanze senza preoccupazioni.
Chiudi
I. Postanowienia ogólne
Polityka prywatności określa, jak zbierane, przetwarzane i przechowywane
są dane osobowe Użytkowników niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem LIONEL
MROSS LTDLIONEL MROSS LTD zbiera wyłącznie dane osobowe niezbędne do świadczenia i rozwoju usług w nim
oferowanych.Dane osobowe zbierane za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) oraz ustawą o
ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
II. Administrator
danych
Administratorem danych osobowych zbieranych poprzez Serwis www jest LIONEL MROSS
LTD
III. Cel zbierania danych osobowych
Dane osobowe wykorzystywane są w celu: wykonania
usługi, promocji usług związanych z LIONEL MROSS LTDPodanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do
zawarcia umowy albo skorzystania z innych funkcjonalności Serwisu.
IV. Rodzaj przetwarzanych
danych osobowych
Administrator może przetwarzać dane osobowe Klientów do celów wykonania usługi,
oraz celów promocyjnych związanych z LIONEL MROSS LTD
V. Okres przetwarzania danych
osobowych
Dane osobowe Klientów będą przetwarzane przez okres:gdy podstawą przetwarzania danych
jest wykonanie umowy – do momentu przedawnienia roszczeń po jej wykonaniu,gdy podstawą przetwarzania
danych jest zgoda – do momentu jej odwołania, a po odwołaniu zgody do przedawnienia roszczeń.W obu
przypadkach termin przedawnienia wynosi 6 lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe i roszczeń
dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej – 3 lata (jeśli przepis szczególny nie stanowi
inaczej).
VI. Udostępnianie danych osobowych
Dane osobowe Klientów mogą być
przekazywane: podmiotom powiązanym z LIONEL MROSS LTD, jego podwykonawcom, podmiotom współpracującym z
LIONEL MROSS LTD np. firmom obsługującym e-płatności, firmom świadczącym usługi kurierskie/pocztowe,
kancelariom prawnym.Dane osobowe Klientów nie będą/będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru
Gospodarczego (EOG).
VII. Prawa Klienta
Klient ma prawo do: dostępu do treści swoich
danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody w każdej chwili (co nie ma wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania dokonanego w oparciu o zgodę przed jej cofnięciem).Zgłoszenie o wystąpieniu przez Klienta
z uprawnieniem wynikającym z wymienionych praw należy przesłać na adres [adres e-mail].LIONEL MROSS LTD
spełnia lub odmawia spełnienia żądania niezwłocznie – maksymalnie w ciągu miesiąca od jego
otrzymania.Klient ma prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że
przetwarzanie narusza jego prawa i wolności (RODO).
VIII. Pliki cookies
Serwis zbiera
informacje za pomocą plików cookies – sesyjnych, stałych i podmiotów zewnętrznych.Zbieranie plików
cookies wspiera poprawne świadczenie usług w Serwisie i służy celom statystycznym.Klient może określić
zakres dostępu plików cookies do swojego urządzenia w ustawieniach przeglądarki.
IX.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
Dane Klientów nie mogą być przetwarzane w
zautomatyzowany sposób tak, że na skutek tego mogłyby zapaść wobec nich jakiekolwiek decyzje.Dane
Klientów mogą być profilowane celem dostosowania treści i personalizacji oferty po wyrażeniu przez nich
zgody.
X. Postanowienia końcowe
LIONEL MROSS LTD ma prawo do wprowadzenia zmian w
Polityce prywatności, przy czym prawa Klientów nie zostaną ograniczone.Informacja o wprowadzonych
zmianach pojawi się w formie komunikatu dostępnego w Serwisie.W sprawach nieuregulowanych w niniejszej
Polityce prywatności obowiązują przepisy RODO i przepisy prawa polskiego.
REZYGNACJA I
ZWROTY
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu dokonanego za pośrednictwem tej witryny, skontaktuj się
z nami, abyśmy mogli rozwiązać wszelkie Twoje problemy. Zakup multimediów cyfrowych, oraz szkoleń
on-line może zostać zwrócony lub wymieniony, jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy w ciągu 14 dni od
zakupu. Prośby o zwrot pieniędzy należy kierować na adres [email protected]. Każdy zakup wiąże się z
unikalną polityką anulowania. Przed zakupem zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na indywidualne
zasady anulowania i zwrotu pieniędzy.